23 sierpnia 2011

YAFUD !

Do miasta, a po co do miasta,no jak to po co ?! Klapki do gimnazjum trzeba :< nie,nie nie kubotki tylko po moje nowe LACZOPEDY  :D A co muszą mi pasować do skarpet w krówki :D

I tak nie kupiłam bo nie znalazłam,ale za to byłam w Telepizdzie z Frankiem i Eweliną c:
Piłam zieloną gloniastą substancję która wygląda jak woda z rzeki ,smakuje lepiej niż wygląda ;x

CZ. II  Najeczki
Już po jeździłam na rolkach ,a o chłopakach nie będę pisać bo to takie nudne już troche ,za to pojechałam na moich najeczkach (rolki) dosyć daleko i jak to moje szczęście ,niepoznorne ;/
Ups... coś mnie w prawo ściąga ,coś sie jakby wygięło ,czy coś im się stało?! no jasne BUM! JEB ! zdarte kolano kółka od rolki odpadły :D 
No co że wracam do domu boso z rolkami w ręku to nie znaczy że można się na mnie bezczelnie gapić !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz ♥
i na pewno się odwdzięczę :>