13 lutego 2012

13 ♥

Dawno nic nie pisałam,ale chyba dzisiaj dużo nie napisze bo wiem że mojego bloga podobno czyta Maciuś Kuleczka ,więc wszystko co pisze może zostać wykorzystane przeciwko mnie  ;p

Od dzisiaj będe się tłumaczyć że 'kolekcjonuje obuwie ' ,a kolekcja jest już niezła , może i w większości nie są to szpilki i baleriny ,ale to też sie znajdzie :> 
W sumie mam 31 par butów czyli starczyłoby równo na miesiąc albo i jeden dzień dłużej :D

Może ja sie leczyć powinnam ? o.O

Jutro walentynki i szczerze to jakoś mi to obojętne ,ferie już się skończyły ,a było tak zajebiście ♥
Codziennie 3 godziny na łyżwach i przerwa na śniadanie w Mc, pomijając pare opowieści jak to wyszłam na debilke przez moją psychike -,-' ale zdarzało się też że byłam całkiem normalna i było okej , gdybym była całkiem normalna .mmmm ... o fajnie by było ^^


Zostałam także  'Szczęśliwym Rolnikiem który nabył czerwonego Ursusa i zaorał pole w centrum miasta' ♥♥♥



A to znowu mój rozwydrzony bachor ^^
 

2 komentarze:

  1. 31 par butów? to całkiem normalnie jak na kobietę ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam 50 par i jak mama widzi, że kupiłam jakieś nowe to się wkurza :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ♥
i na pewno się odwdzięczę :>