14 grudnia 2011

Muzeum

Dzisiaj mieliśmy na 8.00 ale ja (jak zwykle) zaspałam i to na dwie lekcje :>
Została mi tylko jedna i poszliśmy do muzeum na wystawe ikon ,na której już byliśmy -,-
Malowaliśmy na szkle i dręczył mnie brak kremowej farby do aniołka ..
.. i mam skośnookiego chińczyka :D

I ta jedna głupia lekcja na końcu ,której miało nie być .. 
tak wiem ,niegrzeczne ,ale pare osób w tym ja uciekliśmy  *-*
A jutro ciekawie sie zapowiada -,-


Zgaduj czyj projekt ? :>
---->KLIK<---- jeśli komuś by się chciało  " Lubie to" na facebooku :D

7 komentarzy:

  1. Ja na całe szczęście nie zaspałam lekcji, a mało brakowało;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo jaka ladna koszulka, jaki fajny motyw xd

    OdpowiedzUsuń
  3. o to mily dzien miałaś ;d
    fajna bluzeczka ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nigdy nie zaspałam na żadną lekcje :o może tylko na dwie i to wszystko . Pozdrawiam i zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja czasami też zasypiam ;) Zapraszam do mnie jeśli masz ochotę i czas na nowy post ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ♥
i na pewno się odwdzięczę :>