03 sierpnia 2011

Tak Ja,♥

I jakby tu odmówić ciotce ,która specjalnie dla mnie wzięła urlop żeby zaciągnąć mnie na pielgrzymkę ?
    Wiem jestem nie normalna ,spodobało mi się już pierwszego dnia a to tylko dlatego że poznałam Maćka który zorganizował zabawe "kto zgadnie ile ta z warkoczykami ma lat dostanie całusa" ,jak fajnie ... szkoda tylko że on nie zgadł :( Ale i tak ciesze się ze wieczorem mogłam się do niego przytulić ( ja chce bisu ! ) Nie myślcie sobie że coś , zawsze wieczorem jest apel na którym się śpiewa ,daje "aniołka" i przytula na dobranoc.
     ...Chłopak z gitarą byłby dla mnie parą ....tra lala ♥
Chciałabym iść do końca pielgrzymki i słuchać jak śpiewa i gra przez te 14 dni ,
Kocham pielgrzymkowe rzępolenia Maćka  :3


Przed chwilą przyszedł listonosz z gazem pieprzowym ,czyhający na mojego psa czy oby się na niego nie rzuci jak zwykle :>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz ♥
i na pewno się odwdzięczę :>