05 sierpnia 2011

Nocka *^*

Nocka w oldschool'owym namiocie dziadka, gdzie jeszcze 20 lat temu nocowała moja mama jako mały bubel
mmmm..... a ta atmoswera tylko pomarzyć :) Namiot rozbity w lesie przy niedużym zbiorniku wodnym gdzie roi się od zwierząt ślimaki,żaby,wiewiórki,ptaki i wilki ,krzaki dzikich borówek i jabłoni  x.x
I pomyśleć że to wszystko mieści się za garażem  ;3

"Lubię Cię,spotykamy się codziennie w moim domu a konkretnie w łazience ,stoimy nago,******** **** ***** * ******* ,*** +18******* ...... Colgate mój pocałunek świeżości ;* na kanapce też jesteś dobry .
Cieńcie Chinceeeee !!!! 

To żałosne .Ale właśnie dlatego było tak zajebiście gdzie wiktoria siedziała w "malujach" i mówiła o "Pappuciniego" .

Myślałam ze już się obudziłyśmy ,no Wiktoria się obudziła  ja poszłam się kąpać się w skarpetkach  *-*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz ♥
i na pewno się odwdzięczę :>